REGULAMIN SKLEPU
§1
Postanowienia ogólne
- Sklep Internetowy prowadzony jest przez Urstory Robert Strelau z siedzibą w Gdańsku, ul. Ujeścisko 18E lok. 1, 80-130 Gdańsk, NIP: 5833401228, REGON: 386498788.
- Adres url Sklepu Internetowego to https://urstory.pl.
- Sklep Internetowy oferuje wyłącznie sprzedaż produktów cyfrowych oraz zakup usług doradczych, w związku z czym nie posiada magazynu.
- Niniejszy Regulamin skierowany jest do Klientów (Konsumentów oraz Przedsiębiorców). Określa on zasady korzystania ze Sklepu Internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
- W Regulaminie pojawiają się następujące definicje:
- Sprzedawca – Urstory Robert Strelau z siedzibą w Gdańsku, ul. Ujeścisko 18E lok. 1, 80-130 Gdańsk, NIP: 5833401228, REGON: 386498788
- Sklep Internetowy / Sklep – system teleinformatyczny umożliwiający dodanie produktów do koszyka, dokonanie płatności, a tym samym dokonanie zakupu produktów i usług prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://www.urstory.pl
- Regulamin – niniejszy regulamin określający warunki korzystania ze Sklepu, dostępny pod adresem https://www.urstory.pl/regulamin
- Polityka Prywatności – zasady ochrony danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies przez sprzedawcę w ramach Sklepu, dostępne pod adresem https://urstory.pl
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub inna jednostka organizacyjna dokonująca zakupu w sklepie
- Konsument – osoba fizyczna dokonująca ze sprzedawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z dokonywaną przez nią działalnością gospodarczą lub zawodową
- Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu
- Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, za pośrednictwem Sklepu, poza siedzibą Sprzedawcy, oraz z wykorzystaniem jednego lub więcej środka porozumiewania się na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron
- Produkt – produkty cyfrowe oraz usługi oferowane za pośrednictwem Sklepu, których możliwe jest dodanie do koszyka oraz dokonanie za nie płatności.
- Koszyk – element Sklepu Internetowego, na którym Klient widzi podsumowanie dodanych przez siebie produktów, ich ceny, łączną wartość oraz ma możliwość usunięcia dodanych przez siebie Produktów.
- Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
- Newsletter – informacja handlowa przeznaczona bezpośrednio lub pośrednio do promowania produktów, usług lub marki oraz innych podmiotów współpracujących ze Sprzedawcą udostępnaiany w momencie decyzji sprzedawcy.
- Ustawa – ustawa z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r., poz. 827 z późn. zm.).
§2
Informacje wstępne
- Klient może skontaktować się ze sprzedawcą w następujący sposób:
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres hello@urstory.pl
- za pośrednictwem telefonu: +48 505 449 279
- za pośrednictwem korespondencji listowej na adres: ul. F. Joliot-Curie 9A/16, 02-646 Warszawa
- Aby móc korzystać ze Sklepu, Klient musi spełniać następujące warunki:
- korzystać z urządzenia oferującego dostęp do sieci Internet,
- używać przeglądarki internetowej oferującej możliwość obsługi JavaScript oraz Plików Cookies,
- posiadać aktywne konto e-mail
- Sprzedawca, w najszerszym dopuszczanym przez prawo zakresie, nie ponosi odpowiedzialności na przerwy w działaniu sklepu oraz problemy techniczne spowodowanie czynnikami niezależnymi od Sprzedawcy (m.in. siła wyższa, problemy techniczne dostawców usług, działania osób trzecich, niekompatybilność infrastruktury Sklepu z infrastrukturą Klienta).
- Sklep nie umożliwia założenia konta klienta. Przeglądanie produktów oraz dodawanie ich do koszyka dostępna jest dla każdej osoby odwiedzającej Sklep. Dokonanie zakupu możliwe jest po podaniu wymaganych przez Sprzedawcę danych oraz zaakceptowanie Regulamin i Polityki Prywatności.
- Sprzedawca jest podmiotem zwolnionym z VAT na podstawie art. 113 ust. 1 ustawy o VAT (Dz. U. z 2004 r. nr 54, poz. 535 z późn. zm.). Ceny prezentowane w Sklepie są cenami końcowymi dla Klienta i nie są powiększane o podatek VAT.
- Do produktów cyfrowych oraz usług nie jest doliczany koszt transportu.
- Wyjątkiem od par. 2, art. 6 stanowi sytuacja, gdzie na stronie danego produktu zamieszczono informację wskazującą o koszcie dostawy wraz z jej uzasadnieniem.
- Administratorem danych osobowych przekazanych przez Klienta podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.
- Dane osobowe Klienta przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera Polityka Prywatności zamieszczona w Sklepie (www.urstory.pl/rodo).
§3
Składanie zamówienia
- Klient ma możliwość złożenia zamówienia bez zakładania konta w Sklepie, korzystając tylko z formularza zamówienia.
- W celu złożenia zamówienia Klient musi dodać wybrane Produkty do Koszyka. Dodanie produktu do Koszyka nie jest równoznaczne z zawarciem umowy. Produkty mogą być dodawane i usuwane z Koszyka dowolnie.
- Poprzez dodanie produktu do Koszyka rozumie się również kliknięcie w przyciski sugerujące chęć zakupu lub dodania do koszyka (np. „Tak, chcę skorzystać z kursu“). Kliknięcie w taki przycisk będzie powodować dodanie produktu do koszyka, jednakże nie będzie to tożsame z zawarciem umowy.
- Klient po przejściu do Koszyka zobaczy podsumowanie wybranych produktów oraz po naciśnięciu przycisku „Zamawiam“ zostaje przekierowany do Formularza Zamówienia, w którym podaje niezbędne do realizacji zamówienia dane, w tym imię i nazwisko, adres e-mail, adres korespondencyjny, numer telefonu po czym określa formę płatności oraz sposób dostawy produktu. Zamówienie składa się poprzez kliknięcie przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty“.
- Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.
- Naciśniecie przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” oznacza złożenie przez Klienta Zamówienia z obowiązkiem zapłaty. Złożenie Zamówienia jest równoznaczne z zawarciem Umowy Sprzedaży.
- Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie poprzez przesłanie wiadomości e-mail na wskazany przez Klienta adres.
- Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w pkt 7 niniejszego paragrafu, zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
- Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana dowodem zakupu, który będzie dołączany do Produktu.
§4
Płatność
- Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:
- płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy,
- płatność za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności Przelewy24 obsługiwanego przez PayPro SA z siedzibą w Poznaniu.
- W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy numer: 96 1870 1045 2078 1067 5470 0001 (Nest Bank SA) Urstory Robert Strelau. W tytule przelewu należy wpisać „Zamówienie nr ___ ”.
- W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia. Elektroniczny system płatności umożliwia dokonanie płatności za pomocą BLIK lub szybkiego przelewu z wybranych polskich banków.
- Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w terminie 2 dni roboczych od dnia jej zawarcia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
- Produkt zostanie wysłany dopiero po jego opłaceniu.
§5
Dostawa i realizacja zamówienia
- Koszty dostawy Produktu, które pokrywa Klient, są ustalane w trakcie procesu składania Zamówienia.
- Koszt dostawy Produktów cyfrowych jest bezpłatny, chyba że opis produktu stanowi inaczej.
- Klient dokonuje wyboru sposobu dostawy spośród dostępnych na stronie internetowej Sklepu. Dostawa następuje na adres wskazany przez Klienta na Formularzu Zamówienia.
- Dostawa Produktów fizycznych jest odpłatna chyba, że z treści Zamówienia wynika inaczej. Koszty dostawy Produktu ponosi Klient. Koszty dostawy są podawane na stronie internetowej Sklepu przy składaniu Zamówienia.
- Termin realizacji produktu wskazuje Sprzedawca.
- Klient będący Przedsiębiorcą jest zobowiązany do sprawdzenia Produktu po dostarczeniu przesyłki w obecności przedstawiciela dostawcy. W razie stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń przesyłki, czy wad Produktu jest zobowiązany do spisania odpowiedniego protokołu.
- Konsumentowi zaleca się wykonanie czynności określonej w par. 5 pkt. 6.
- Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia produktów zgodnie z umową w rozumieniu art. 43b ust. 1 i 2 oraz art. 43k ust. 1 i 2 Ustawy o prawach konsumenta.
§6
Prawo odstąpienia od umowy
- Sprzedawca informuje Konsumenta o jego prawie do odstąpienia od umowy, bez podania przyczyny w ciągu 14 dni. W przypadku odstąpienia od umowy, umowę uważa się za nieważną.
- Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia:
- w którym Konsument, lub inna osoba trzecia (poza przewoźnikiem) objął Produkt w posiadanie,
- zawarcia umowy w przypadku usługi lub produktów cyfrowych
- Termin uznaje się za zachowany, jeśli Konsument wyśle Sprzedawcy oświadczenie o chęci odstąpienia od umowy poprzez pocztę elektroniczną na adres hello@urstory.pl lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres Urstory Robert Strelau ul. F. Joliot-Curie 9A/16, 02-646 Warszawa.
- Sprzedawca prosi o zwracanie Produktów na adres Urstory Robert Strelau ul. ul. F. Joliot-Curie 9A/16, 02-646 Warszawa niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 14 dni od momentu wysłania przez Konsumenta oświadczenia.
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktów Konsument powinien obchodzić się z Produktami i sprawdzać je tylko w taki sam sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie stacjonarnym.
- Prawo do odstąpienie od umowy nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów, których przedmiotem świadczenia są wymienione w art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta, a w szczególności :
- o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
- w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
- w której Konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
§7
Zwrot płatności z tytułu odstąpienia od umowy
- Z zastrzeżeniem pkt 2 oraz 4 niniejszego paragrafu, Sprzedawca dokona zwrotu wartości Produktu wraz z kosztami jego dostawy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Z zastrzeżeniem pkt 3 niniejszego paragrafu, zwrot nastąpi niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 14 dni od momentu otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.
- Jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu mu, poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od Konsumenta może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Konsument odstępujący od Umowy Sprzedaży, zgodnie z par. 6, pkt 1, ponosi jedynie koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy.
§8
Treści cyfrowe
- Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia Produktów, które uznawane są za „Treści Cyfrowe“ zgodnie z umową w rozumieniu art. 43k ust. 1 i 2 Ustawy o prawach konsumenta.
- Sprzedawca dostarcza treści cyfrowe Konsumentowi niezwłocznie po zawarciu umowy, chyba, że Strony postanowiły inaczej.
- Konsument, aby otrzymać dostęp do Treści Cyfrowych musi posiadać:
- dostęp do sieci Internet
- urządzenie typu komputer, tablet, telefon wyposażone w przeglądarkę internetową
- program umożliwiający otwieranie plików .pdf
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do aktualizowania materiału treści cyfrowych, do których Klient otrzymuje dostęp.
- W przypadku aktualizacji treści o której mowa w par. 8 art 4, Sprzedawca nie będzie rościł sobie dodatkowych opłat od Klienta, a także oświadcza, że treści mogą te być co najwyżej rozbudowywane, stanowiąc dodatkową wartość do Produktu.
§8
Treści cyfrowe
- Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia Produktów, które uznawane są za „Treści Cyfrowe“ zgodnie z umową w rozumieniu art. 43k ust. 1 i 2 Ustawy o prawach konsumenta.
- Sprzedawca dostarcza treści cyfrowe Konsumentowi niezwłocznie po zawarciu umowy, chyba, że Strony postanowiły inaczej.
- Konsument, aby otrzymać dostęp do Treści Cyfrowych musi posiadać:
- dostęp do sieci Internet
- urządzenie typu komputer, tablet, telefon wyposażone w przeglądarkę internetową
- program umożliwiający otwieranie plików .pdf
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do aktualizowania materiału treści cyfrowych, do których Klient otrzymuje dostęp.
- W przypadku aktualizacji treści o której mowa w par. 8 art 4, Sprzedawca nie będzie rościł sobie dodatkowych opłat od Klienta, a także oświadcza, że treści mogą te być co najwyżej rozbudowywane, stanowiąc dodatkową wartość do Produktu.
§9
Uprawnienia Konsumenta w związku z brakiem zgodności Towaru z umową oraz odpowiedzialność Sprzedawcy za zgodność świadczenia z umową.
- W przypadku, gdy Produkt nie jest zgodny z umową, Konsumentowi przysługują mu prawa określone w Ustawie o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 z późniejszymi zmianami.
- Sposób realizacji reklamacji Sprzedawcę określa Rozdział 5a oraz Rozdział 5b Ustawy, w zależności czy produkt jest produktem fizycznym lub treścią cyfrową.
- Konsumentem jest również „Przedsiębiorca na prawach konsumenta“
- W przypadku chęci złożenia reklamacji Konsument powinien skontaktować się ze Sprzedawcą wykorzystując formę kontaktu e-mail: hello@urstory.pl lub za pośrednictwem korespondencji listownej na adres ul. F. Joliot-Curie 9a/16, 02-646 Warszawa.
- Terminy składania reklamacji oraz jej rozpatrywania określone są w Ustawie
- Z możliwości składania reklamacji (również na zasadach rękojmi) wyłączeni są przedsiębiorcy.
§10
Gwarancja Jakości
- Na wybrane Produkty cyfrowe Sprzedawca udziela dodatkową „Gwarancję Jakości“.
- Gwarancja Jakości, o ile na stronie danego Produktu nie wskazano inaczej, zapewnia Klienta, że osiągnie on spodziewany rezultat poprzez zastosowanie produktu.
- Gwarancja Jakości obejmuje produkty cyfrowe w terminie 14 dni od momentu dostarczenia dostępu do produktu przez Sprzedawcę.
- Jeśli Klient uzna, że Produkt nie realizuje celu określonego w opisie Produktu, może wystąpić do Sprzedawcy, za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres hello@urstory.pl o zwrot zapłaconej kwoty za Produkt.
- Aby skorzystać z Gwarancji Jakości Klient musi wskazać, że podjął on kroki w celu realizacji osiągnięcia rezultatu z wykorzystaniem produktu, jednakże produkt nie doprowadził go do spodziewanego rezultatu (np. wskazanie, w którym momencie kursu Klient nie uzyskał wyczerpującej informacji do dalszej realizacji, adres strony www Klienta, etc.)
- Sprzedawca rozpatruje zgłoszenie Klienta w ciągu 5 dni roboczych. Jeśli uzna, zgłoszenie Klienta za zasadne, dokonuje zwrotu zgodnie z procedurą opisaną w par. 7.
§11
Świadczenie usług drogą elektroniczną
- Sprzedawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu korzystanie z Usługi Elektronicznej jakimi są:
- zawieranie Umów Sprzedaży Produktu,
- umożliwienie korzystania z Koszyka,
- dostarczanie newslettera,
- udostępnianie danych i materiałów, znajdujących się w Sklepie w szczególności informacji o Produktach.
- Świadczenie Usługi Elektronicznej na rzecz Klientów w Sklepie odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.
- Sprzedawca ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej Sklepu treści reklamowych. Treści te, stanowią integralną część Sklepu i prezentowanych w nim materiałów.
- Klient zobowiązany jest do:
- korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
- do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
- Klienta obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
- Umowa o świadczenie usług elektronicznych w postaci z korzystania z usługi newsletteru zostaje zawarta na czas nieoznaczony. W zakresie pozostałych usług elektronicznych świadczonych za pośrednictwem Sklepu internetowego umowa o świadczenie tychże usług zostaje zawarta na czas nieoznaczony i zostaje rozwiązania z chwilą zaprzestania korzystania z danej usługi elektronicznej bez konieczności skalania dodatkowych oświadczeń.
- Klient może w każdym czasie zrezygnować z usługi dostarczania newslettera poprzez wypisanie się za pomocą przycisku dostępnego w każdej wiadomości lub poprzez zgłoszenie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres hello@urstory.pl
§12
Postanowienia dodatkowe oraz informacje o stosowanych technikach marketingowych
- Sprzedawca prezentuje najniższą cenę produktu z ostatnich 30 dni, jeśli produkt jest oznaczony hasłem „promocja“ lub innym hasłem wskazującym na obniżkę ceny regularnej.
- W przypadku produktów o których mowa w par. 12 art. 1, jeśli są dostępne w sprzedaży krócej niż 30 dni, Sprzedawca podaje najniższą cenę od momentu obowiązywania promocji.
- Sprzedawca nie ma obowiązku informować o najniższej cenie produktu z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem promocji, jeśli produkt jest sprzedawany wraz z innym produktem (tj. oferta wiązana)
- Sprzedawca nie stosuje technik, które mają na celu ustalenie indywidualnej ceny produktu.
- Sprzedawca wykorzystuje systemy reklamowe dostawców zewnętrznych, np. Meta lub Google. Więcej informacji na temat sposobu ich funkcjonalności znajduje się w Polityce Prywatności i Cookies https://urstory.pl/rodo/
- Sprzedawca dokonuje wszelkich starań, aby opinie, które pojawiają się w sklepie były rzetelne i nie wprowadzały konsumenta w błąd. Opinie prezentowane w sklepie pochodzą tylko od klientów, którzy zakupili produkt lub go przetestowali.
§13
Postanowienia końcowe
- Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są zgodnie z prawem polskim oraz zawierane są w języku polskim.
- Każdorazowo składane w Sklepie Zamówienie stanowi odrębną Umowę Sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji Regulaminu.
- W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego i ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, ustawy z dnia z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu tylko z ważnych przyczyn. Jako ważną przyczynę rozumie się konieczność zmiany Regulaminu spowodowaną zmianą przepisów prawa, istotną zmianą w działalności Sklepu (np. zmiana sposobu płatności, dostawy) w takim zakresie w jakim zmiany te mają wpływ na realizację postanowień Regulaminu.
- W przypadku gdy Klient nie sprzeciwi się planowanym zmianom do chwili wejścia ich w życie, przyjmuje się, że je akceptuje.
- W przypadku braku akceptacji dla planowanych zmian, Klient powinien wysłać informację o tym na adres e-mail Sprzedawcy: hello@urstory.pl co będzie skutkować rozwiązaniem Umowy Sprzedaży z chwilą wejścia w życie planowanych zmian.
- Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem, a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z pkt 4 niniejszego paragrafu.
- Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) będącym jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r.
- Klient będący Konsumentem ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.
- Konsument w celu polubownego rozwiązania sporu może w szczególności złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.